onsdag 30 oktober 2013

Food For You

 

 
Detta blev käket efter dagens träning. Skulle ju egentligen iväg till gymmet igår men jag var så himla trött så jag däcka på soffan. Att försöka träna på kvällarna är ingen hitt för mig, eftersom jag inte är någon kvälls- /nattmänniska, såå istället åkte vi iväg idag på förmiddagen. Idag kändes det riktigt skönt, märkte en klar förbättring sedan de andra gångerna, och det är ju hur roligt som helst när man ser att man kommer någonstans och dessutom åt rätt håll.
 
Tycker det är svårt att hinna äta något snabbt efter träningen (ska helst inte gå mer än en kvart), men det hinner man aldrig om man inte har med något litet i träningsväskan. Jag tycker det är svårast på kvällarna för då ska man fort i säng också. Hur som helst... idag blev det äggröra, makrill och en morot. Gotii gott gott!
 
//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar