tisdag 29 oktober 2013

Earphone

Uffa, vilka intensiva dagar det varit denna veckan, har gått upp kl 6, och jobbat till 9 sedan direkt till skolan och varit där till kl 14. Man ska försöka laga mat, hålla humöret uppe fast än det är stökigt och Ds dator har kraschat. Man kan säga att det är lite kaos i mitt huvud just nu!
 
Ska försöka komma iväg och träna ikväll i alla fall fast än jag bara vill krypa ner i soffan framför avsnitt och med en kopp te i knät. Men nu har det gott några dagar sedan jag träna så det kan göra susen!
 

Men med lite musik i öronen kanske man kan tagga sig själv.. Katten här hemma har börjat med något nytt som inte alls känns så bra. Hon har nämligen börjat tugga sönder sladdar. Hon har tex bitit sönder två av min laddare och ett antar hörlurar. Så nu ska jag testa dessa med typ skosnören runt, kanske att de kan klara sig! Köpta för 99:-
 
Någon som har något tips på hur man kan få katter att sluta bita på sladdar?
 
//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar