onsdag 3 juni 2015

Att ha stora förhoppningar

Frågan är varför man är så glad varje gång man har sista dagen i skolan innan sommarlov när man ändå ska jobba hela sommaren? Jag menar jag trivs så klart både på högskolan och på mitt jobb, men kan det vara så att man har förhoppningar precis som när man var liten och hade sommaravslutning och man visste att det skulle bli en sommar fylld med lek, sol och bad. Dessutom har jag för mig att somrarna var mycket längre när man var liten, nu säger det pang så är det höst. Får helt enkelt hoppas på fint väder de dagar jag kommer vara ledig så man kan suga åt sig lite D-vitaminer. 

Idag väntas på redovisningar och efter det kanske lite mer packande i gamla lägenheten. Annars ska jag bara ta de lugnt och ladda inför morgondagens stora flytt.

 
//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar