tisdag 2 juni 2015

Att ha världens bästa i sitt liv

Jag har nog de bästa lyckokornen i mitt liv. Vilka otroliga vänner jag har som stöttar mig i den här svåra tiden jag är i just nu. Jag syftar mest på en speciell person och det är min bästa Pernilla som jag träffar varje dag, hon är där när jag mår dåligt, när jag skrattar och när jag gråter. Hon är fanimej den bästa personen i världen! Sen har jag självklart mina föräldrar som alltid stöttar mig, andra vänner och kära som jag älskar otroligt mycket. 

Förr hade jag alltid en känsla av att jag var ensam i det som hände runt om mig, ständigt stängde jag ute folk och behöll allt för mig själv. Jag själv ser en tydlig förändring då jag inte på samma sätt skäms eller inte litar på folk. Visst det finns dagar jag kryper under täcket och gömmer mig men det är betydligt färre dagar än tidigare. Och ibland vet jag att andra blir trötta på mig då de säger skärp till dig för fan och säg bara vad det är... men jag vet att de säger så bara för att de bryr sig. Det jag hoppas är att de ska förstå hur mycket jag kämpar och hur stolt jag är över mig själv som varje dag kämpar mot ett lyckligare liv. Hahha, lite klyschigt, men var bara tvungen att sprida min lycka för de här personerna lite extra <3.


//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar