lördag 7 april 2012

Life Is Beautiful?

Ja som sagt har mormor och morfar varit här för att fira påsk. Vi har käkat massor av mat och godis. Vi har spelat spel för det vilda, skrattat som galningar. Så nu är jag helt slut i huvudet och magen. Hoppas på att magrutorna ploppat fram x)!

Har varit lite emotional det senaste, mycket av det gamla har kommit upp igen. Det suger att man inte kan radera vissa händelser i livet. Fast man får tänka att jag är den jag är, och jag är där jag är idag tackvare allt som hänt. Försöker uppskatta dagarna som de kommer, och inte tänka tillbaka så mycket. Då känns det mycket bättre!

Tänkte att i framtiden ska jag vara lite mer personlig på bloggen och berätta lite mer om mig själv och vad jag varit med om, kanske kan ni lära er av mina misstag?!


// Matilda Evelina Lundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar