lördag 21 april 2012

Badat i havet!!

Är helt slut i min kropp och knopp x) idag. När jag skulle ta mig upp ifrån sängen märkte jag att jag hade världens träningvärk. Fyyyy, har gott runt som om jag har haft något i röven asså! Och inte nog med det så åkte vi (familjen) till sommarstugan för att måla det sista. Så jag kommer väl ha träningsvärk i armarna i morgon med...!

Nästa vecka har jag muntliga nationella i svenska, som jag försöker förbereda mig på. Vilket inte går så bra eftersom jag skjuter på det till sista sekunden -.-

Hahhaha fyy vad jag gnäller nu känner jag! Har gjort en väldigt KNASIG sak idag, jag har BADAT I HAVET! Hahhaa helt sjukt kallt var det! Nu undrar ni säkert varför i helvete badar man nu för??? Joo så här är det vi har en tävlig i familj/släckten vem som blir först i. Jag och lillebror passade naturligtvis på när vi var vid sommarstugan! Knasigt värre!

Bilder kommer upp senare ikväll! Var ju inte direkt förberett, så hade inga badkläder med :o. Så ska klippa lite i bilderna först! x)


Har jag duschat varmt i säkert 30 min!!!
Nu blir det mat och filmmys.

// Matilda Evelina Lundgren

4 kommentarer:

  1. Alltså, vem f-n badar i have ... i APRIL? E du helt från vittet människa? Menar, en annan väntar väl till sommarens Cypern resa innan badet hoppas i o jag gissar väl att det kommer att vara ca 30C då!

    Ha ha ha...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de undrar jag med! Men nu behöver jag inte bada för än i slutet av sommaren då det är varmare. Vissa ska ju vara i Sverige hela sommaren :O
      Moahhaha!

      Radera
  2. Jag löver o skicka FIIIIINA bilder varje dag, hela tiden så att du ser hur skönt vi kommer att ha det! Its a promise!

    SvaraRadera
  3. Hahaha så snällt av dig, men jag tror jag klarar mig!!! ;D

    SvaraRadera