måndag 10 november 2014

Några snabba

God morgon på er! Idag tänkte jag bjuda på "några snabba" som har hänt under de senaste två månaderna. Tiden har bara sprungit iväg efter skolan började, tänka sig att snart är det 1.a advent. Så mysigt det kommer att bli! I alla fall...till saken. Under september och oktober har jag:

- Börjat min tredje termin på högskolan.
- Startat upp och blivit Hudvårdskonsult för Mary Kays produkter.
- Fyllt 21 år.
- Nu har jag hållit igång med Crossfit i ca. två månader.
- Köpt en almanacka för att hålla reda på allt som händer. 

Har verkligen saknat att blogga under dessa månader så ska verkligen ta mig tid till att komma in i dessa rutinerna igen. Nu skall jag starta upp dagen med alla må bra aktiviteter jag skall göra idag. Hoppas ni får en bra dag!



//MatildaEvelinaLundgren

2 kommentarer:

  1. Fin blomma, får ta några skott av dej, mina har dött efter 43 år:-(. Kul att du är tillbaka, mysigt skrivet kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jag hörde detta! Det klart du får göra de.

      Radera