söndag 16 februari 2014

U.S.C.H.


Godmorgon!
Idag är det plugg som gäller för min del. Plugg, plugg och ännu mer plugg! Har en muntlig redovisning på torsdag som jag är riktigt nervös inför så jag känner att jag vill ha allt klart så jag kan känna mig lite mer säker. Tänk vad knasigt (inte alls bitter), "folk" brukar säga att det ska kännas bättre och bättre med varje gång man redovisar, men jag tycker nästan det känns värre och värre för varje gång. Usch känns som om jag ska spy av att bara tänka på det. 


Förra gången jag hade redovisning så svartna det för mig, jag hade ingen aning om vad jag sa och hade jätte svårt att bara läsa från mitt papper.. tycker det är så fruktansvärt jobbigt att inte ha kontroll över saker och ting! Nää fy vad jobbigt, funderar starkt på att hoppa av så jag slipper de hemska redovisningarna -.- Vad jag försöker tänka på innan jag går fram är att "jag kommer inte dö" och "jag kommer inte heller hamna i fängelse".. ibland hjälper det.

Det var skönt att få skriva av mig lite.. förhoppningsvis släpper nervositeten för en stund i alla fall :D.


//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar