onsdag 6 november 2013

Att plugga till tenta

Idag är det Gustav Adolfdagen och det tar vi en bakelse på :D. I morse när jag var på morgonpromenad ville jag överraska min pojkvän med lite god frukost (mest för att han skulle komma igång med att plugga),  så jag gick till bageriet där jag jobba för att köpa med mig några goa frallor, och hoppsan det visade sig vara Gustav Adolfdagen så det kom visst med två bakelser med hem. Så kan det gå! Oooch vad är inte bättre än sötsaker när man studerar, det hör liksom ihop på något sätt ^^.


 
Under denna veckan har jag nästan bara suttit med en hemtenta så därför har jag inte orkat/ hunnit med att blogga, men så fort denna uppgiften är inskickad så ska det nog vara lugnt ett tag ;). Så mycket mer än pluggat har jag ju inte gjort, men var äntligen på gymmet idag och sedan har vi varit på besök på Ikea där jag hittat några fina kap! You will see!
 
Ha en trevlig kväll, måste fortsätta med pluggandet som känns som om de aldrig tar slut..
 
//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar