torsdag 24 januari 2013

SchoolTime

God kväll på er, hoppas ni har det bra! Här har ni två bilder på gårdagens outfit :).
 
Jag nämnde i ett inlägg för ett tag sedan att jag börjat plugga igen. Så nu läser jag på komvux för att kunna läsa vidare senare. Jag var lat nog och hoppade över engelska B eller som det heter nu engelska 6 på gymnasiet, så jag får göra det nu istället. Bättre sent än aldrig som man säger ;).
 
Det som är lite störande är att jag då bara är uppe i 100p men för att jag som 19årning ska ha csn så måste man plugga på 450p...såååå jag har fått lägga till en massa kurser som jag inte behöver.
 
Så från att vara arbetslös (en månad ^^) till att börja plugga igen har varit en ganska stor förändring, men det ska nog inte ta så lång tid innan man kommer in i igen.
 
//MatildaEvelinaLundgren
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar