onsdag 4 juli 2012

Sommaren är kort

Hej alla sötisar! Just nu har jag det helt fantastiskt.. Jag är och hälsar på familjen i sommarstugan, solen skiner och vi har käkat frukost med öppen dör, ut till den härliga naturen. Hur underbart är inte det?! Om man ska ta upp något som är mindre kul så är allergin som värst nu, tror jag håller på att bli galen av att det kliar sååååå!

Från att inte göra så himla mycket på ett år till att börja jobba i en butik så blir man helt slut i huvud och kropp. Har inte orkat göra så mycket mer än jobba och sova. Fast jag börjar känna att jag kommer in i det mer och mer, vilket är oehört skönt. Man måste ju kunna njuta av den tiden man har ledigt också, och inte med att sova då ;D. 

Finns ju så mycket jag vill ha tid med så som, pojkvän (han blir nog sur om han inte får stå först ;)), vänner, sy, träna, mode, njuta av sommaren och en massa massssa annat!

Hoppas ni njuter av sommarvärmen, lite åt mig med ;D


Vad härligt man hade det när man var liten ändå....
långa härliga sommrar och inga större problem (eller nja tyckte man kanske inte då).
Men men trivs gör jag nu med!

// Matilda Evelina Lundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar