onsdag 11 juli 2012

Deep Deep thoughts + MSOutfit

För lite mer än ett år sedan blev jag jätte sjuk i en depresion (tänker inte gå in mer i detalj, för det är jag inte redo att gå ut med på bloggen), och efter det har jag försökt kämpa mig tillbaka till att finna peace och lycka.

Innan jag blev sjuk var jag en liten snorunge som letade mig fram till drama och ville inte annat än att det skulle hända saker i mitt liv, var nog lite rädd att jag inte skulle hinna med saker annars. Kan ju inte säga att jag ångrar allt jag gjort, för samtidigt har det gjort den person jag är idag och jag tycker som mig så som jag är, faaasssst som mamma skulle sagt:
- Älskar dig, men jag älskar inte det du gör....

Sånt jag ångar idag är lite väl privata men RÖKNINGEN är en av de sakerna i alla fall.

Det jag vill komma fram till är att idag börjar mitt nya liv!, nu räcker det med snask, drama, rökning, stök i ens liv och att inte träna så mycket som jag vill. Jag måste vara med EGO och göra sånt som jag gillar att göra. Men vad är det dååå?! Hmm får suga på den karamellen under dagen!


Här får ni midsommaroutiten från i år, Hahhaha jaja jag vet att jag är lite sent ute...men bättre sent än aldrig! Klänningen är från JC för 499 kr (har jag för mig).


// Matilda Evelina Lundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar