tisdag 13 mars 2012

KvällsSkvaller

Jag
Namn - Matilda Evelina Lundgren
Piercingar - 4 hål i öronen och naveln
Tatueringar - 0, men hoppas man får råd snart!
Längd - 173 cm skulle jag tro
Skostorlek - ca 38
Hårfärg - försöker att få bort de gula, till blond
Är du kär i någon - kan man säga! ^^
Önskar du att du bodde någon annanstans - Aa, men tycker om min familj ändå!
Tänker du på självmord - Nej
Tycker andra att du är attraktiv - andra? Finns väl någon får man väl hoppas ;)
Dricker du - Ja, allt möjligt ;)
Använder du droger - Nej
Vilket shampoo använder du -  Just nu, silverschampoo
Vilken parfym använder du - DKNY rosa (så klart)
Vad är du rädd för - Mörker, idiotiska människor, clowner, småkryp...
Gillar du att tvätta - Haha näe men det är ganska skönt, särskillt att vika tvätten sen

Din första:
Första piercingen: Öronen
Första priset: Skulle tro de var när jag träna gymnastik.
Första sporten du började med: Handboll eller gymnastik?!
Första husdjuret: Fisk och sedan marsvin
Första semestern utomlands: Grekland
Första konserten: Coldplay
Första kyssen: Kristofer tror jag han hette, hos barnmamman x)

Just nu:
Ska du: Röka och sedan sova!
Lyssnar du på: Why am i crying med Molly Sanden
Väntar du på: Läggdags
Tittar du på: Dataskärmen x)
Har på du på dig: HelloKitty Onepice :D

Din framtid:
Barn: Massor!
Giftemål: Vid havet
Karriär: Drömmen är att jobba som modestylist, annars hemmafru!

Har du någonsin:

Kysst en främling: japp
Tappat bort glasögon/linser: glasögon ja!
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Jajamensan
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Ja!
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Ja
Bötat: japp, men inget att vara stolt över...!
Rökt: Ciggaretter ja!
Blivit våldtagen: Ja...

Tror du på:

Gud: Nej, men jag tror på något, vet bara inte vad.
Mirakel: Jag hoppas på mirakel.
Aliens: Ne inte direkt
Magi: Ja, ska gå på Hogwards när jag blir stor!
Himlen: Det stora där uppe!
Tomten: Klart?!
Änglar: Ja :D

Senaste:
Film du hyrde: Öhm.. minns inte
Film du köpte: don't remember
Låten du lyssnade på: The Fray- You found me
Låten du hade på hjärnan: Come on and dance, come on and dance, everybody dance...
Personen du ringde: Daniel
Program du tittade på: BigBrother
Person som du tänkte på: Hemis ^^

Favorit:
Mat: Pannkakor och Lassange
Låt: Hm ganska många, för svårt att välja!
Sak att göra: Skapa, festa och umgås
Dryck: Beror på, cola, mjölk, vatten, vin allt vid olika tillfällen!
Bil: ROSA BUBBLA!
Godis: CHOKLAD :D

Senaste:
Tidning du läste: Ellos tror ja
Personen du fick mail av: Blogger, att jag fått en kommentar på ett inlägg
Personen du fick brev av: Om adressändring
Personen du fick sms av: Daniel
Saken du köpte: cigg
Boken: Läster nu Elsas Mode

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Skola, tränat och jobbat
Var det kul: Nja, har inte mått så bra idag
Hur tidigt stiger du upp: kl 7
Gillar du att slåss: boxas ja x)
Vad ska du göra ikväll: Sova!
Är du seriös: Ibland
Var har du ont: mitt lilla hjärta
Använder du hårspray: Ibland, när håret bråkar för mycket med mig!
Kan du stå på händer: Ja
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen!
Salt eller socker: Socker :D
Gillar du ketchup: Nja
Är du glad nu: Jo då, helt okej
Var du glad igår: Jaa, kunde inte sluta le ^^
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp
Stockholm är: stort och mysigt!
Kan du sjunga: Kan jag väl, men låter inte vackert kan jag lova!
Mer värt än guld: Familj och vänner <3
Spaghetti eller makaroner: Försöker undvika, men makaroner är godast!
Ett land jag helst vill besöka: Indien hade varit nice
Ska bli skoj: Att åka till Milano med underbara klassen!
Ska inte bli skoj: Att ta på sig bikini till sommaren
Sparar till: Finns inte så mycke att spara.


// Matilda Evelina Lundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar