måndag 12 mars 2012

I mina drömmar

Till dig från mig!

Varför kan du inte ge mig en chans att visa hur mycket jag faktiskt tycker om dig? Varför ser du inte vem jag faktiskt är? Varför kämpar du emot så? - är det för att du är rädd eller är det bara fel på mig? Så mycket frågor och inga svar, jag står som ett ?

I mina drömmar är det du och jag, tillsammans, lyckliga och in love. Nu är jag sårad, ledsen och förvirrad. Ska det vara så? Nej, det är väl meningen att vara lyckliga tillsammans...?!

Du är speciell, jag ser det även om du inte visar det. Så snälla ta fram dina bra sidor och sluta göm dig för mig. Njut och var kär, le och skratta med mig. Det blir bäst för oss båda! Jag lovar att du inte kommer ångra dig.

Jag vill, jag vill verkligen så snälla sluta kämpa emot och var istället lycklig med mig, lev i mina drömmar med mig!


// Matilda Evelina Lundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar