måndag 10 mars 2014

Outspoken


Uff vilken deppig dag! Hade riktigt tufft att ta mig upp ur sängen idag, men kom i alla fall iväg på en föreläsning. Nu ska jag försöka att inte stressa upp mig utan bara ta de lugnt och läsa en bok. Ladda inför morgonens intervju på förskolan. 

Har haft ångest nu varje morgon i ett bra tag vilket inte alls känns så bra naturligtvis, trodde de var för att jag flyttat till egen lägenhet och att det är ännu ett steg att bli självständighet vilket kan vara väldigt läskigt, men nu tycker jag att det borde ha lugnat ner sig. Får försöka komma på vad det är jag mår dåligt över. Kanske kan vara att jag tycker att det är så jobbigt med redovisningar eller kanske att jag ännu inte har fått något sommarjobb vilket kommer leda till att jag kommer bo hemma hos mina föräldrar i sommar (inte så kul i tre månader)... Bläää vill bara krypa under täcket.

//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar