onsdag 1 januari 2014

Last Year

Mycket ändringar på frisyrer detta året.
 Blev en del tavlor målade :).
 Höst outfits
Fick i födelsedagspresent av älskling en resa till Budapest som var helt underbar. Vi bodde på Buddha Spa Hotell (ni hör ju på namnet hur underbart det va ;)), besökte vattenpalatset och shoppade massa.
Var på skidresa med bästa familjen.
 Har lagat mycket god mat!
 Hade en mysig vinter med mycket te och läsning. The lucky one är en av de bästa böckerna jag läst.
 Outfit
 Hade myskväll med girlsen från gymnasiet.
 Fick umgås med mina syskon mycket i somras (Y).
 Hade en underbar midsommar med familj.
Tog en del sommar-outfits som jag tycker om :).
Har tränat mer än vad jag gjort på flera år, vilket känns väldigt skönt. Hoppas däremot att det kommer bli mer detta året!

Måste säga att 2013 har varit ett väldigt bra och lugnt år för mig. Vilket har varit mycket bra och nyttigt för mig! Tror att 2014 däremot kommer bli ett toppen år där jag ska bli ännu bättre på att prioritera och sluta förvänta mig saker av människor, måste bli bättre att ta tag i mitt egna liv och vad jag vill uppnå. 


//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar