måndag 29 juli 2013

Fantastic

 
Vilken fantastisk tur vi haft med vädret fram till nu, har haft sol varje dag så har hängt på stranden flera timmar om dagen. SÅ fantastiskt härligt avslappnande! Känns som jag laddat massa energi till vintern, har till och med börjat på en lista på vad jag ska underhålla mig med efter sommaren.
 
Just nu befinner vi oss i Åhus men kommer dra vidare i morgon bitti till Ivön, i morgon är även min sista dag på denna roadtrippen. Kommer att dra tillbaka till Malmö för att möta upp pojkvännen och två kompisar därifrån ska vi ta oss över till Tyskland och sedan ha en övernattning tillbaka till Malmö. Ett himlans åkande detta, men snart är jag hemma igen och kan sova i min riktiga säng och duscha i min ordentliga dusch hur länge som helst x).
 
Tyvärr använder vi oss av våra mobiler för att koppla upp oss på datorn så fick bara laddat upp en bild (tog typ 1 timme) -.-, Ni får mer bilder sen när jag kommer hem!
 
//MatildaEvelinaLundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar