söndag 26 maj 2013

Bästaste mamman i världen

 
Grattis käraste mamma på morsdag!
 
Är så ledsen över att jag inte kan komma och pussa och krama på dig idag mamma, funderade ett tag på att ta en lååååång promenad för att kunna träffa dig på DIN dag, men då hade jag väl varit framme någon gång nästa vecka. Så fort jag har mer än 20 kr på kortet så ska jag ta mig till Alingsås, för ååå vad jag saknar dig och hela familjen! Hoppas du får en underbar dag tillsammans med resten av våra kära, för de är du värd! <3
 
/MatildaEvelinaLundgren

1 kommentar:

  1. Åhhh, min kärlek... Längtar ihjäl mig jag med. Har pussat och kramat dina syskon idag, men när du inte är här så fattas en bit av mitt hjärta <3

    Boka inte in någonting nästa helg. Vi hittar på någonting då :D

    Tusen pussar och kramar min fina dotter!

    SvaraRadera