torsdag 31 maj 2012

Best Thing I Never Had

Fy i helvete! Vet att vissa inte uppskattar när man skriver att man mår dåligt och klagar över en massa skit. Så har inte riktigt "vågat" lägga ut att jag mår skit just nu, MEN så är situationen och detta är min blogg (dagbok) så jag får skriva precis vad jag vill, amazing va ?! ;D. Ne men faktiskt så tänker jag inte ljuga och säga att allt är på topp och vara gladast i hela världen. För så här är det för oss alla, det gå upp och ner i svängar man inte alltid hänger med i.

Har mått dåligt hela dagen, i morse var jag bakis (skyll mig själv x)). Igår tog jag spruta som jag inte alls mår bra av idag eller så är det så att jag håller på att bli sjuk. Fryser, ont i huvudet och ont överallt. Dessutom på den tårtan har jag en sådan mensvärk att jag...ahh finner inga ord...hm spyr?!


Är så fruktansvärt kär i dig älskling, hoppas jag alltid får finnas i ditt liv <3

// Matilda Evelina Lundgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar